Sunday, April 23, 2006

Jag har haft en bra dag och ändå är ingenting bra.
you heard me
inget jävla dugg är något jävla bra

och det värsta är att det inte ens går att skylla på puberten för den är fucking slut
och det ännu mer värsta är att man inte kan tänka att allt blir bättre efter studenten för det är en myt och har man inte genomskådat det är man något naivt jdummhuve till idiot
och det värstaste är att det inte finns någon i hela världen att skylla på, för all skit är alltid ens egen skit och det suuuuuuuuuuuuuger

dessutom har jag fastnat i någon form av osunt cirkulationsbloggande där jag bara bloggar om vad jag borde blogga om eller på min höjd skriver osamanhängande utlägningar om att allt suger utan att förklara vad det egentligen är som suger eller varför.

fast egentligen borde jag inte bry mig om normer/trender/vad andra tycker utan bara skriva från hjärta och blablablablabla
prettojävlaskitsnack
för alla är den alla andra vill att dom ska vara
och de få gånger som någon vågar vara unik får dom bara skit och mystiska diagnoser

idag är allt som en slemmig apballe med syfilis

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home