Sunday, April 30, 2006

Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig från allt som hände i fredags.
Det är konstigt att dagar kan vara så olika långa.

dessutom har jag kommit fram till massor av saker sen senast jag skrev.
1. Att mitt-på-dagen-sömnen är oersättlig
2. att jag någon gång i mitt liv ska jag ha ett kontor med gröna väggar på riksteatern
3. att UT är så otroligt jävla övervärt
4. att jag borde börja bestämma sker och boka fler biljetter
5. att allting är bra bätte bäst

Idag skulle jag ha baltränat, men det blev inte av och det var skönt,
inatt när jag somnade var disa här, det var också skönt
jag tror mer och mer att minst-tre-skedar-i-veckan-principen är den ända som verkligen generarar lycka.
Två avklarade one to go.

senare idag ska jag kanske åka norrut eller göra klart projektarbetet eller skriva det där brevet men alldels säkert sooova.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home