Friday, March 28, 2008

jobbet

Jag är sjukt festsugen
Jag sitter på kontoret och lyssnar på Balitemorebeats, designar klubbaffischer och känner att ikväll, ikväll skulle jag kunna uträtta storverk.
Ikväll skulle kunna bli en episk vansinnesfärd mellan indieallsång, klubbgolv, soffor i okända studenters vardagsrum och cykelfärder i soluppgången.

Men nej.
för vi hade deadline i tisdags och jobbet äter mig och jag snittar på 15 timmars kontorstid per dygn.
15 timmar! det blir 9 timmar till umgänge, mat, sömn, duschar och garanterat inga jordgubscoctails någonstans överhuvudtaget, 0.25% cider kanske.
Den här veckan har jag tackat nej till 4 fester, det skär i mitt alkoholstinna nästantonårshjärta.



Ikväll är det iaf premiär.
det blir gratiskäk och paus från datorn.

jag aknske borde klä ut mig för att pigga upp stämningen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home