Thursday, January 29, 2009

jag och mitt troll

Jag blandar Tobbes Potatissoppa med Cut Copy och Whiskey på Trollet.
Jag och mitt troll alltså, vi upplever en märklig separationsångest.
Idag städade jag ur alltihopa, sorterade, la saker i pärmar, utvärderade och mindes.
Sorligt och fantastiskt.

Mittemellan varje fas i ens liv finns en tröskel, nu är jag där.

Idag gjorde jag förra årets deklaration, började sortera ner mitt liv i flyttkartonger, mailade min pappa och la ett bud på en gigantisk ryggsäck.

För en vecka sen var det genrep, om en vecka bor jag inte här längre.

Ikväll ska jag till örat och dricka bärs med Jana. Jag har en fantastisk hårdag och om jag hade en kamera skulle ni få bildbevis. nu får ni nöja er med mitt ord.

Men just nu dricker jag whiskey och tokdansar solo till So haunted på mitt troll, som inte är mitt längre.

Puss

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home