Sunday, May 14, 2006


jag har så otroligt alldels för lite tid.
det är offatbart. jag förstår inte när på dygnet det är meningen att man ska hinna sova.
apa
dessutom ringde tilla och påminde och hänget imorgon och ungefär samtidigt självdog mitt matte C betyg.

Poäng idag plockar
-Tidningen som är KLAR
-Popaganda som blir av
-Jag som får jobb
- ungdomsparlementet som bjuder på gratis käk på platå, man börjar ju bi lite av en stammis där, höhö
- tjugotals klänningen med prickar som är so sweet as sweet can bee
- häng med ungkultare i helgen
- Que pasa gordo

2 Comments:

Blogger Lovisa said...

hohoo nu har jag hittat din blogga! jag ska länka :D

11:39 PM  
Blogger Tora said...

Arghh Lisa, jag fick en fruktansvärd lägntan till urkult och tokdansade till Tummel! Du kommer väl?
Love

10:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home