Tuesday, March 10, 2009

HelloKitty-Land















Min syster Andrea är chef för en bank, hon är otroligt charmant, går till jobbet i dräkt, naturligt rödhårig (tillskillnad från mig), och en klippa. De säger att familjen är patriarkal i Chile, kanske andra familjer, men inte min. Andrea bestämmer över hela släkten. Det finns andra som tror att de bestämmer, tex min pappa, men han har fel, så fel.

Jag bor hos Andrea i hennes dotter Camillas rum, det är inte Camillas rum än, men det ska bli det om några månader. Lägenheten ligger i Alcantara, ungefär tio minuter från Santiagos centrum med Metron.




















Allt är lite grand som en tecknad film. Fantastikt.















Camilla, min vilda hellokitty-frälsta systerdotter.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Är det nånsin männen som bestämmer? ;)

2:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home