Tuesday, June 27, 2006

the big bang


studenten har hänt sen sist.
Jag fick tygpåsar, en fågelbok och två liter hårinpackning.
9 år på Folkunga är slut.
I höst blir det storstan med indiegympa, veganska matlag och scenkonstkollektiv
men först Brightons beach och nordeuropas tätaste pub-område

jag hann ha vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-ångest i fyra dar, sen fick jag jobb.
nu har jag:
1) vart-ska-jag-bo-stress
2) 8-5-rutins-tristess
3) jag-kommer-inte-klara-mitt-jobb-panik
samt almänn seperations, prestations och växa upp ångest.

men annars är allt bra
peppen och paniken i en härligt incest hybrid.

Nu packastädadiskatvätta och ringa maria

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

livet är kort. och då måste allt (för det händer så galet mycket i ett liv) hinnas med. inte konstigt att det blir mycket på en gång.

6:08 AM  
Blogger Lisa said...

haha

tack for visdomsorden.
Nu har iofs alla de dar angestmomenten gatt over och ersatts av Brightons beach och sonderbranda axlar

8:33 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home