Sunday, July 02, 2006

brighton, bars och fyra sorters brister

Vi hittade till Brighton ungefar samtidigt som nordeuropas varsta varmebolja. Nagan sa att England var kallt och regningt, well, thats in your world brotha.
Nu har det gatt tre dar som lika garna kunde vara tre manader beroende pa hur man raknar.

somnbrist, matbrist, vattenbrist och bristningar i skorna

Vi letade lite lagenheter men kom fram till att hostelet var billigare, mer centralt och plokade tusen ganger mer hang-med-hippa-hunkar-poang. "the underground" dvs rummet i kallaren har blivit ett utnott utryck och atmosfaren hallvags ner for trappan ar tjock av ol, musik och " you know that kind of sweet smell" som ibland uppstar nar manniskor roar sig....hehe

Vi har sokt jobb som overstressade arbetsmyror med adrenalinkickar och gatt runt stan tills mina skor gick sonder. Disa jobabr just nu pa en restaurang och imorgon borjar jag pa en liten "dam bouticqe" i North Lanes.
Det blir prima.

Den anda depperisionen for ogonblicket ar att jag och Liv borjar kolla pa lagenheter i Sthlm runt den tjugonde Juli och da maste jag aka hem. Det blir annu tidigare an jag tankte for en vecka sen och da tyckte jag redan det var for tidigt. baaaajs

menmen, det finns ju en del trevliga typer i Sverige ocksa...

Nu midag och barbeque pa beachen

ciao

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home