Thursday, August 10, 2006

gilla läget

Nu är jag hemma i Linköping igen
det går över snart

Jag är otroligt seg, inatt sov jag tjugoen timmar och ändå är energinivån fortfarande nollstäld. Cajsa har en teori om att min kropp har hamstrat trötthet sen någon gång i mitten av juni och byggt upp en vall av sömbrst som nu spruckit. Hon matar mig dygnet runt och har köppt tre olika sorters näringstillskott. Jag tror hon lider av något slags separationsångest.

Annars står mest vuxenprylar på schemat för min del
städa
packa
jobba
träna
ringa viktiga samtal

jag pratade med min blivande chef, min nuvarande chef och min ex-chef i telefon förut.
det var duktigt
snart ska jag sluta vara duktig och åka på festival istället.

bärs baktakt och bagybrudar

en fin fisk

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home